Work

Flexible Office/Magazijnmedewerker

Voor dit mooie kantoor in Delft zijn ze op zoek naar een officemanager/magazijn hulp die ons kan helpen met een grote verscheidenheid aan klussen op ons kantoor. Van het ontvangen van onze klanten en het bijhouden van de info@ mailbox, tot het ontvangen en organiseren van onze pakketten voor onze productie, tot het kopen van een leuk cadeau voor een jarige medewerker. Een rol met veel flexibiliteit, afwisseling en veel leuke collega's.

YOU’LL EARN
This is your hourly wage before taxes, you will receive additional (periodic) reservations of about 20% (See FAQ for more info)
15,00
€,00

START Zo snel mogelijk

LOCATION Delft

TYPE Logistics

Job description

In deze rol ben je het hart van onze kantooractiviteiten en ondersteun je het team op diverse fronten. Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken die ons kantoor soepel laten draaien.

Wat ga je doen?

  • Het verwelkomen van klanten en gasten en zorgen voor een positieve eerste indruk. 
  • Het oppakken van andere receptie taken
  • Het beheren van de mailbox, waarbij je zorgt voor tijdige en efficiënte communicatie.
  • Helpen in het magazijn voor het ordenen en verwerken vast pakketen.
  • Extra taakjes oppakken op de werkvloer

If you still want to know more about the job, contact Sophie Avontuur (sophie@stud.nl). You will get answers to all your questions!

Duration

  • Zo spoedig mogelijk
  • 5 dagen in de week
  • 15-20 uur per week
  • Flexibel: 9.00-10.00 tot 13.00-14.00
  • Onbepaalde eindduur

Skills needed

  • Communicatief sterk
  • Flexibel
  • Leuk om mensen te helpen
  • Niet bang om de handen uit de mouwen te steken
  • Sociaal

You might also like

Simple jobs

/ Starts on: As soon as possible / Delft /

Logistics

/ Starts on: Zo snel mogelijk / Rotterdam /

Administration

/ Starts on: As soon as possible / Den Haag /

Administration

/ Starts on: As soon as possible / Den Haag /