Work

Word helpdeskmedewerker binnen een Mobiliteitsproject

Zoek je een uitdagende baan waarbij je jouw communicatieve vaardigheden kan inzetten en ontwikkelen? Lees dan verder!

YOU’LL EARN
€ 15,00

START Zo snel mogelijk

LOCATION Den Haag

TYPE

Job description

De opdrachtgever is op zoek naar een communicatief vaardige helpdeskmedewerker.  Als helpdeskmedewerker ben jij verantwoordelijk voor het afhandelen van klantcontact binnen verschillende mobiliteitsprojecten. Je behandelt elk type call volgens vastgestelde werkafspraken en weet oplossingen te bieden voor veelvoorkomende incidenten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van rapportages en het bijhouden van een juiste administratie van incidenten, vragen en klachten.

Je werkt tussen de 16 en 24 uur per week op vaste werktijden tussen 8.30 en 17.00 uur, met een half uur pauze. De werkzaamheden vinden plaats in Den Haag. Er wordt gezocht naar iemand die minimaal een half jaar kan werken, maar liefst langer. Het volgen van een HBO of WO opleiding is een vereiste en je moet Nederlands en Engels beheersen. Affiniteit en ervaring met mobiele applicaties is een pre.

If you still want to know more about the job, contact Sam Uffing. You will get answers to all your questions!

Duration

  • 16-24 uur per week
  • Van 8:30 tot 17:00 met een half uur pauze
  • Minimaal een half jaar

Skills needed

  • Je volgt een HBO of WO opleiding
  • Vloeiend Nederlands en Engels
  • Ervaring met mobiele applicaties is een pré

You might also like

Engineering

/ Starts on: Zo snel mogelijk / Den Haag /

IT / Programming

/ Starts on: As soon as possible / Den Haag /

Administration

/ Starts on: Zo snel mogelijk / Den Haag /

Organization

/ Starts on: As soon as possible / Delft /