Webinars organiseren

Deze kleine organisatie organiseert sinds een jaar of tien, trainingen voor post-graduates uit ontwikkelingslanden in Delft, of soms op locatie. Echter willen ze de contacten met de alumni's versterken. Daarom willen ze webinars gaan organiseren. Jouw taak is om dit allemaal te regelen!

You'll earn
This is your hourly wage before taxes, you will receive additional (periodic) reservations of about 20% (See FAQ for more info)

€11,-
Starts as soon as possible
Location: Delft
Type: Organization

Job description

Je zult voor de alumni's (zo'n 400) webinars gaan organiseren. Dit zal een serie van webinars zijn. De gedachte is om er 10 te organiseren, beginnend in september, en dan elke maand een. Het programma hiervoor ligt nog niet vast. Deze webinars duren een tot twee uur en er wordt gemikt op rond de 100 deelnemers per webinar.

Jij zult gaan ondersteunen bij het organiseren van deze webinars. Je zult je bezig houden met de organisatorische en technische ondersteuning. Dat betekent:

  • het onder de aandacht brengen van de webinars bij de alumni
  • vragen van hen erover beantwoorden
  • een administratie bijhouden met de deelnemers
  • technische ondersteuning bieden van de organisatie van webinars

Deze week gaat er een vragenlijst uit naar de alumni om het thema van de eerste webinar te bepalen. Deze gegevens zul je dan ook verwerken.

Duration

Het werk zal een paar dagen per webinar zijn. Rondom de webinar is het belangrijk dat je beschikbaar bent. Hierbuiten is dat flexibel in te delen. Je zult in ieder geval voor een jaar aan de slag gaan.

Skills needed

  • Je bent organisatorisch sterk
  • Je vindt het leuk om zulke webinars te organiseren
  • Je spreekt goed Engels
upload
File name
upload
File name
If you still have a question about the job, contact Joëlle. She is in charge of this application so she knows everything about it