Supply Chain ondersteunen

Kom jij een high-tech bedrijf ondersteunen met de inkoop, planning en facturatie?

Starts on: September 01
Location: Den Haag
Type: Administration

Job description

Je houdt je vooral bezig met leveranciersselectie en offerteaanvragen, tot en met verwerken van opdrachtbevestigingen en oplossen van facturatie problemen.

Je bewaakt continue de kwaliteit, de levertijden en de prijzen, en beoordeelt eventueel ook op maakbaarheid. Je onderhoudt een goed en zakelijk contact met de leveranciers.

Duration

Belangrijk is dat je beschikbaar bent per 1 september en minimaal voor 3 a 4 dagen per week. Deze vacature is voor een langere periode, bijvoorbeeld ongeveer een halfjaar.

Skills needed

Je bent

  • een techneut met commercieel en contactuele vaardigheden
  • pro-actief, resultaatgericht en hebt een groot aanpassingsvermogen
  • heel handig met Excel en een ERP pakket heb je zo onder de knie.

upload
File name
upload
File name
If you still have a question about the job, contact Edzer. He is in charge of this application so he knows everything about it