Realisatie van positieve klantbeleving en goede service bij X

Dit collegejaar is X gelanceerd en zijn we als organisatie nog meer bezig met het realiseren van een positieve klantbeleving en het leveren van goede service. Om ervoor te zorgen dat we vanuit de klant inzicht krijgen in onze sterke- en ontwikkelpunten, zoeken we naar studenten die ons kunnen helpen!

Starts as soon as possible
Location: TU Delft
Type: None

Job description

Als onderdeel van het klantpanel van X krijg je maandelijks een bepaalde opdracht waarvoor je X bezoekt of deelneemt aan aanbod om ervaringen op te doen die je vervolgens met ons deelt. Deze waarnemingen nemen wij mee in de optimalisatie van onze dienstverlening.

Je helpt ons dus om continu verbeteringen kunnen doorvoeren, maar ook om te kijken waar de behoeftes liggen.

Duration

De opdracht duurt minimaal één jaar. Je zult één keer per maand op maandagen of woensdagen samenkomen van 18:00 - 20:00. Verder zullen overige werkzaamheden zelf in te delen zijn. In totaal zal je ongeveer 5 uur per maand voor X werken.

Skills needed

  • Je bent flexibel;
  • Je bent enthousiast, daadkrachtig en communicatief;
  • Je bent positief kritisch, denkt graag mee over verbetermogelijkheden en kunt een goed onderbouwde mening geven;
  • Je beschikt over een goed observatievermogen en hebt een goed geheugen;
  • Je bent zorgvuldig en zelfstandig;
  • Je bent proactief met het constateren van kwaliteitsaspecten, kijkt niet alleen naar de opdracht, maar kijkt ook naar andere relevante zaken;
  • Je bent intuïtief en denkt graag mee over verbetermogelijkheden
  • Je past in één van deze profielen:
    • Man, masterstudent, International
    • Vrouw, masterstudent, International
    • Man, bachelorstudent, Nederlandstalig
    • Vrouw, bachelorstudent, Nederlandstalig
upload
File name
If you still have a question about the job, contact Laura. She is in charge of this application so she knows everything about it