Meewerken aan de energietransitie als contract verwerker bij Joulz!

Wil jij werken bij een enthousiast bedrijf van professionals, die beschikken over ruime ervaring en know-how op gebied van energievoorzieningen en ben je niet vies van een kritische blik én weet je ons te verrassen met je ideeën en analyses, dan zoeken we jou!

You'll earn
This is your hourly wage before taxes, you will receive additional (periodic) reservations of about 20% (See FAQ for more info)

In overleg
Starts as soon as possible
Location: Delft
Type: Administration

Job description

Als Medewerker contractverwerker help jij jouw sales collega’s om de gescoorde opdrachten te verwerken in Microsoft Dynamics, ons ERP systeem. Je let daarbij op juistheid en volledigheid. Bovendien werk je samen met de collega’s van werkvoorbereiding en de klantteams, zodat de orders juist worden uitgevoerd en dat facturatie op orde is. Je zorgt dat werkorders first time right in het systeem worden ingevoerd. Naast kwaliteit heb je ook oog voor het behalen van de planning. Onze klant staat altijd centraal!

Jouw taken:

  • Verwerking van getekende offertes (zijn complexe offertes!) in ERP Microsoft Dynamics
  • Support in campagne management: verrijken van lijsten met klantinformatie
  • Datacleansing m.b.t. commercie: overzichten genereren (evt zelf ontwerpen), informatie aanvullen / data corrigeren, voorstellen doen voor versnelling/automatisering
  • Offertes opstellen: standaard offertes klaarzetten
  • beantwoorden; complexere vragen uitzetten binnen de organisatie (via ERP systeem) & follow-up aan geven
  • Ondersteuning van de commerciële activiteiten binnen sales in samenwerking met werkvoorbereiding, planning en facturatie.
  • Het afhandelen van klantvragen binnen gestelde kaders door het verstrekken van informatie, zowel telefonisch als per mail. Klantvragen hebben betrekking op contract, planning en facturatie.

Over het bedrijf:

Nieuwe energie. Dat is hét pad naar de toekomst. Denk eens aan zon, wind, warmte of biomassa. Ziet u het voor zich? Uw bedrijf draait straks op een mooie mix van energiestromen. En die wilt u zelf consumeren. Zodat u in alle vrijheid en onafhankelijk kunt ondernemen. Uw blik is gericht op de toekomst.

Onze wortels liggen in de gemeentelijke en provinciale energie- en netwerkbedrijven. Bedenken, bouwen, ontwikkelen en beheren van energienetten? Doen we dus al jaren. Meten van energieconsumptie? Dat ook. We doen dit werk al meer dan honderd jaar. Met veel plezier.

Duration

1-3 dagen per week voor minimaal 6 maanden en met hoge kans om door te stromen naar andere functies binnen het bedrijf.

Je wordt eerst ingewerkt op kantoor in Delft.

Hierna kun je vanuit huis de meeste taken doen

Skills needed

Je bent een kei in het managen van je eigen werk en weet heel goed en snel nieuwe materie eigen te maken. Daarnaast ben jij een fijne gesprekspartner voor de collega’s en klant!

  • Je bent nauwkeurig
  • Je beschikt over een hands on mentaliteit
  • Je beschikt over administratieve werkervaring, bij voorkeur in Microsoft Dynamics of soortgelijks
  • Je kunt goed overweg met Excel
  • Je bent resultaat- en klantgericht
  • Je helpt graag mee als het gaat om klantvragen en die vertalen naar interne acties
  • VOG (kosten worden vergoed)
upload
File name
upload
File name
If you still have a question about the job, contact Koen. He is in charge of this application so he knows everything about it