Klantenservice medewerker!
Ben jij goed beschikbaar en wil je veel verdienen? Deze woningcorporatie zorgt een passende woning door mens, woning en woonomgeving zo op elkaar af te stemmen dat ontwikkeling voor huurders mogelijk is. Zij zoeken ondersteuning op de afdeling Klantenservice.

€16,31
Type: Organization
Job description
Je zult de spil zijn in de organisatie bij het hebben van contacten met de huurders en klanten. Je zult 70% van de eerstelijns klantcontacten, operationele vragen en verzoeken van klantprocessen zelfstandig afhandelen. Deze vragen hebben onder andere betrekking op het gebied van huur en verhuur, verkoop, huurbetaling, sociale begeleiding, intake urgentie, dagelijks onderhoud en aanvraag woningwijziging. Dit doe je telefonisch, digitaal, schriftelijk en via de receptie. Je verzorgt de aanname en verwerking van reparatieverzoeken voor dagelijks onderhoud en bewaakt de afhandeling, uitvoering, planning en facturering. Daarbij signaleer en communiceer je verbeterpunten met betrekking tot de beantwoording en afhandeling van klantvragen en processen en reparatieverzoeken en levert een bijdrage aan de uitvoering van deze verbeterpunten. De medewerker Klantenservice valt hiërarchisch onder de Teamleider Klantenservice en maakt deel uit van het Team Klantenservice dat uit ca. 14 medewerkers bestaat.
Duration
Werkweken zullen minimaal 30 uur per week zijn. Dag-start om 7:45. Klantcontact is tussen 8:00 - 11:00. In de middag ben je bezig met het verwerken van deze gegevens en het evalueren hiervan, tot 17:00. Een van beide shifts zou ook mogelijk zijn, afhankelijk van jouw beschikbaarheid. Gemiddeld gesproken zijn de maandag, dinsdag en donderdag het meest druk.
Skills needed
- Je kunt aantonen dat je goed bent in het hebben en afhandelen van klantcontacten
- Je bent klant gedreven en handelt naar de wensen van de klant
- Je hebt verstand van woningen en weet hoe woningen in elkaar zitten
- Je beschikt over uitstekende mondeling en schriftelijke communicatieve vaardigheden
- Je bent stressbestendig
- Je kunt goed omgaan met vertrouwelijke gegevens van de klant
- Kennis van geautomatiseerde klantvolgsystemen, klantportalen en social media is een vereiste.