Poule van medewerkers klantenservice!

Deze woningcorporatie zorgt een passende woning door mens, woning en woonomgeving zo op elkaar af te stemmen dat ontwikkeling voor huurders mogelijk is. Zij zoeken ondersteuning op de afdeling Klantenservice.

You'll earn
This is your hourly wage before taxes, you will receive additional (periodic) reservations of about 20% (See FAQ for more info)

€15,58
Starts as soon as possible
Location: Schiedam
Type: Organization

Job description

Je zult de spil zijn in de organisatie bij het hebben van contacten met de huurders en klanten. Je zult 70% van de eerstelijns klantcontacten, operationele vragen en verzoeken van klantprocessen zelfstandig afhandelen. Deze vragen hebben onder andere betrekking op het gebied van huur en verhuur, verkoop, huurbetaling, sociale begeleiding, intake urgentie, dagelijks onderhoud en aanvraag woningwijziging. Dit doe je telefonisch, digitaal, schriftelijk en via de receptie. Je verzorgt de aanname en verwerking van reparatieverzoeken voor dagelijks onderhoud en bewaakt de afhandeling, uitvoering, planning en facturering. Daarbij signaleer en communiceer je verbeterpunten met betrekking tot de beantwoording en afhandeling van klantvragen en processen en reparatieverzoeken en levert een bijdrage aan de uitvoering van deze verbeterpunten. De medewerker Klantenservice valt hiërarchisch onder de Teamleider Klantenservice en maakt deel uit van het Team Klantenservice dat uit ca. 14 medewerkers bestaat.

Duration

Je zult tot november aan de slag gaan. Voornamelijk de zomerperiode moet je dus veel beschikbaar zijn.

Werkweken zullen 20 - 32 uur zijn. Dag-start om 7:45. Klantcontact is tussen 8:00 - 11:00. In de middag ben je bezig met het verwerken van deze gegevens en het evalueren hiervan, tot 17:00. Een van beide shifts zou ook mogelijk zijn, afhankelijk van jouw beschikbaarheid.

Er werken nu al een aantal studenten, en ze zijn op zoek naar een aanvulling van 2 studenten

Skills needed

  • Je kunt aantonen dat je goed bent in het hebben en afhandelen van klantcontacten
  • Je bent klant gedreven en handelt naar de wensen van de klant
  • Je beschikt over uitstekende mondeling en schriftelijke communicatieve vaardigheden
  • Je bent stressbestendig
  • Je kunt goed omgaan met vertrouwelijke gegevens van de klant
  • Kennis van geautomatiseerde klantvolgsystemen, klantportalen en social media is een vereiste.
upload
File name
upload
File name
If you still have a question about the job, contact Joëlle. She is in charge of this application so she knows everything about it