Interne Dienst TU Delft

Heb jij zin om flexibel aan de slag te gaan in een team binnen de TU Delft? Logistieke klussen oppakken en zorgen dat alles op rolletjes loopt binnen het gebouw? Scrol verder!

You'll earn
This is your hourly wage before taxes, you will receive additional (periodic) reservations of about 20% (See FAQ for more info)

10.71
Starts on: January 06
Location: TU Delft
Type: Logistics

Job description

Technische Universiteit Delft

Is een veelzijdige universiteit die onderwijs aanbiedt en onderzoek doet van een internationaal erkend niveau op het gebied van de technische wetenschappen. Onderwijs, onderzoek en ontwerpen zijn sterk gericht op maatschappelijke toepasbaarheid. De TU Delft ontwikkelt technologie voor volgende generaties met focus op duurzaamheid, veiligheid en economische vitaliteit. Bij de TU Delft werk je in een omgeving waar technische wetenschappen en de maatschappij elkaar ontmoeten. De TU Delft bestaat uit 8 faculteiten, de Universiteitsdienst, unieke laboratoria, onderzoeksinstituten en -scholen.


Informatie- en Communicatie Technologie & Facilitair Management

De directie ICT & FM stimuleert en faciliteert de TU Delft bij het realiseren van haar doelstellingen gericht op zowel de ‘core business’ onderwijs, onderzoek en valorisatie, als de ondersteunende directies van de TU Delft. De directie ICT & FM is een betrouwbare en zichtbare partner die voor zijn medewerkers een stimulerende en motiverende omgeving biedt.

De directie ICT & FM bestaat uit vier hoofdafdelingen. University Services Support richt zich op de dienstverlening voor de gehele TUD. De afdeling Facilitair Management levert facilitaire diensten aan alle gebruikers van de campus van de TU Delft. Het Shared Service Center ICT richt zich op de dienstverlening rondom de continuïteit en optimalisatie van de bestaande informatievoorziening. R&D/Innovatie focust op de ontwikkeling van nieuwe technologieën ten behoeve van kansrijke hulpmiddelen voor onderwijs en onderzoek.


Facilitair Management / Procesteam Horeca & eventsupport

Het procesteam Horeca & eventsupport heeft de taak ervoor te zorgen dat de medewerkers, studenten en externe gasten zo optimaal mogelijk gebruik kunnen maken van de vergader,- congres,- en eventsfaciliteiten die faculteitsgebouwen, publieke gebouwen en de openbaar toegankelijke campus te bieden hebben. Het procesteam zorgt voor een professionele ondersteuning vooraf, tijdens en na afloop van een evenement.


Functiebeschrijving

Als medewerker Interne Dienst heb je een leuke, afwisselende baan. Je werkt in een grote, complexe organisatie met professionele collega's. Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden en het bieden van ondersteuning van het onderwijs, het protocollaire proces en evenementen. Dit houdt onder meer in dat je (zaal) opstellingen realiseert volgens de specificaties van de opdrachtgever en wanneer nodig kleine reparaties verricht. Je komt in een klein specialistisch team te werken, waarbij gastheerschap en servicegerichtheid een belangrijke rol spelen.

Duration

De functie heeft een omvang van een 0 uren contract. Het gaat om een tijdelijke aanstelling waarbij er op wekelijkse basis om jouw beschikbaarheid wordt gevraagd. Aan de hand daarvan wordt je per week ingeroosterd.

Skills needed

Taken binnen deze functie zijn:

  • Realiseren van congresopstellingen;
  • Uitvoeren van heel, mooi en schoon beleid in het gebouw waar de werkzaamheden worden uitgevoerd;

    Functie eisen
  • Je bent een teamspeler;
  • Je bent bereid om in wisselende diensten fysieke inspanning te verrichten (wij werken ook in avonden, nachten, weekenden en soms ook tijdens feestdagen);
  • Je bent in staat om mee te denken over praktische oplossingen;
  • Je hebt een klant (gast) georiënteerde instelling;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden;
  • Je beschikt over minimaal MBO facilitair werk- en –denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met facilitaire service processen;
  • Je hebt een flexibele en enthousiaste houding;
  • Je bent representatief, professioneel, zelfstandig en proactief.
upload
File name
upload
File name
If you still have a question about the job, contact Maureen. She is in charge of this application so she knows everything about it

COVID-19 measures

Due to new measures taken by the Dutch government our offices are closed until further notice. You can contact us at 015 792 0010 or info@stud.nl.

Close