ICT service desk beheren?

Wil jij in de zomer lekker bijverdienen? Vind je het leuk om allerlei mensen te helpen en ben je niet bang om de telefoon op te nemen? Een groot GEO technisch bedrijf is op zoek naar jou.

You'll earn
This is your bruto hourly wage, this does not yet include your reservations (which is about 23% extra)

€ 11,34
Starts as soon as possible
Location: Den Haag
Type: Organization

Job description

Stud is op zoek naar een student die bij een groot bedrijf in Leidschendam als eerstelijns support medewerker wil werken. Als eerstelijns helpdesk medewerker lever je support aan alle medewerkers. De support omvat o.a.: Registratie van telefoontjes en e-mails met verzoeken, incidenten en storingen in Topdesk. Verzoeken voor software installaties, bestellingen, account aanvragen, problemen met internettoegang, Microsoft Office problemen. Hiernaast wordt er van je verwacht dat je een aantal administratieve klussen uitvoert.

Duration

Full time functie tot 1 september. Met vakanties in de zomerperiode kan rekening gehouden worden.

Skills needed

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Beheersing van de Engelse taal
  • Je bent representatief, klantgericht, zelfstandig en flexibel
  • Je bent hands-on en praktische ingesteld
  • (Basis)Kennis van: Microsoft besturingssystemen, software installaties, werking computers, telefoons en bijbehorende apparatuur.
  • Interesse in ICT gerelateerde zaken
upload
File name
upload
File name
If you still have a question about the job, contact Javier. He is in charge of this application so he knows everything about it