Work

Officemanager bij NewSkool Den Haag

Als Officemanager ben je een belangrijke eerste schakel van veel bedrijfsprocessen en heb je veel verantwoordelijkheden. We zijn daarom op zoek naar iemand die zich voor langere tijd aan NewSkool kan committeren.

YOU’LL EARN
This is your hourly wage before taxes, you will receive additional (periodic) reservations of about 20% (See FAQ for more info)
€ 12,12

START As soon as possible!

LOCATION Den Haag

TYPE Organization

Job description

Als Officemanager ben je het visitekaartje van NewSkool. Je ondersteunt de kantoormedewerkers en samen met je collega’s van de backoffice verzorg je allerlei facilitaire, administratieve en HR-gerelateerde werkzaamheden. Je werkt ongeveer drie dagen per week van 8:30 tot 17:00 op ons hoofdkantoor in Den Haag. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Het telefonisch te woord staan van potentiële en huidige medewerkers en klanten;
- Het beoordelen van binnenkomende sollicitaties;
- Administratieve HR-werkzaamheden;
- Facilitaire werkzaamheden zoals het verzorgen van de lunch;
- Het openen en sluiten van het kantoor;
- Het ontvangen van bezoekers.

Wie zijn wij?
NewSkool biedt een traineeship aan voor jonge talenten, zodat ook zij met een hbo/wo diploma de arbeidsmarkt kunnen betreden. Met ons unieke concept zorgen wij voor fulltime werk en inkomen, naast een studiebegeleidingstraject voor een deeltijd studie. Ons team bestaat uit ongeveer 14 collega’s die hecht met elkaar omgaan. Samen zorgen wij ervoor dat NewSkool op de kaart wordt gezet en dat de trainees zo goed mogelijk worden begeleid.
Je komt te werken in een team met een aantal Backoffice Medewerkers die allemaal een aantal dagen per maand bij NewSkool werken. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de backoffice. Er is altijd één Backoffice Medewerker aanwezig op kantoor en je collega’s staan altijd klaar om je te helpen op afstand.
Je werkt op ons kantoor in Den Haag wat vlakbij het Malieveld gelegen is. Vanaf Den Haag Centraal is het 10 à 15 minuten lopen of 5 minuten met de bus of fiets. Er staat altijd een fiets klaar op Den Haag Centraal voor de medewerkers van de backoffice.

Wat bieden we?
Je komt in dienst op basis van een jaarcontract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd. Daarnaast kun je rekenen op:
- Startsalaris tussen de € 11,- en € 13,- per uur, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
- Na een jaar wordt je salaris verhoogd met €1,- per uur;
- Een baan voor 16 tot 24 uur per week bij een jong en dynamisch bedrijf;
- Een geheel (door jouzelf) verzorgde lunch wanneer je op kantoor werkt;
- Reiskostenvergoeding van €0,19 per kilometer of een volledige OV vergoeding;
- Maandelijkse borrels en andere activiteiten;
- Wekelijks sporten en flinke korting op een sportabonnement;
- Jaarlijkse wintersportvakantie met de hele organisatie.

If you still want to know more about the job, contact Gigi Altman. You will get answers to all your questions!

Duration

  • 16 - 24 uur per week
  • Minimaal 6 maanden
  • Liever langer!

Skills needed

  • Je hebt ervaring in soortgelijke functies
  • Beschik je minimaal over mbo+ werk- en denkniveau
  • Je werkt nauwkeurig en neemt initiatief
  • Je weet van aanpakken

You might also like

IT / Programming

/ Starts on: Zo snel mogelijk! / Overig /