Work
Dutch fluency

Klantenservice medewerker NEN

NEN is in 1916 opgericht ter ondersteuning van normalisatieprocessen. Ze hebben iemand nodig die hen kan ondersteunen in de klantenservice. Lijkt dit jou wat? Scrol dan snel naar beneden!

YOU’LL EARN
This is your hourly wage before taxes, you will receive additional (periodic) reservations of about 20% (See FAQ for more info)
€ 14,42

START Zo snel mogelijk

LOCATION Delft

TYPE Organization

Job description

Als Klantenservicemedewerkerbij NEN help en adviseer je klanten die via de verschillende servicekanalen, zoals telefoon en mail, vragen stellen. De vragen lopen uiteen van inhoudelijke vragen over (de aankoop van) normen tot vragen over de status van facturen. Je handelt eerstelijnsvragen direct telefonisch of per mail af.

Bij complexere vragen waarvoor je in meerdere systemen moet kijken, verzoek je de klant een mail te sturen. Als je complexe vragen na wat uitzoekwerk niet zelf kunt beantwoorden, zet je deze door naar de Productmanager, Accountmanager of Consultant van de betreffende afdeling.

Vind jij het leuk om veel verschillende mensen te spreken en hen te helpen met het oplossen van problemen? Solliciteer dan nu!

If you still want to know more about the job, contact Bas Van de Walle. You will get answers to all your questions!

Duration

  • Min 3 dagen per week
  • Minimaal 6 maanden beschikbaar

Skills needed

  • Vriendelijk & klantgericht
  • Goede beheersing Nederlandse & Engelse taal

You might also like

Administration

/ Starts on: As soon as possible / Delft /

Administration

/ Starts on: Half augustus / Delft /

Organization

/ Starts on: As soon as possible / Leiden /

Organization

/ Starts on: Starting in July / Rotterdam /