Klantenservice medewerker NEN
NEN is in 1916 opgericht ter ondersteuning van normalisatieprocessen. Ze hebben iemand nodig die hen kan ondersteunen in de klantenservice. Lijkt dit jou wat? Scrol dan snel naar beneden!
Als Klantenservicemedewerkerbij NEN help en adviseer je klanten die via de verschillende servicekanalen, zoals telefoon en mail, vragen stellen. De vragen lopen uiteen van inhoudelijke vragen over (de aankoop van) normen tot vragen over de status van facturen. Je handelt eerstelijnsvragen direct telefonisch of per mail af.
Bij complexere vragen waarvoor je in meerdere systemen moet kijken, verzoek je de klant een mail te sturen. Als je complexe vragen na wat uitzoekwerk niet zelf kunt beantwoorden, zet je deze door naar de Productmanager, Accountmanager of Consultant van de betreffende afdeling.
Vind jij het leuk om veel verschillende mensen te spreken en hen te helpen met het oplossen van problemen? Solliciteer dan nu!
Apply now!If you still want to know more about the job, contact Bas Van de Walle. You will get answers to all your questions!