Helpdeskmedewerker
Bij een technische onderneming zijn ze op zoek naar een student die een steentje kan bijdragen bij de helpdesk! Lijkt jou dit interessant? Lees verder!
Bij een technische onderneming, gevestigd in Alphen aan de Rijn, zou jij het eerste aanspreekpunt zijn voor de klant, gericht op het aannemen en coördineren van storingen, onderhoud en installaties met betrekking tot kleurenmengsystemen, mixers en schudders. Je zult telefonisch zoveel mogelijk technische vragen van de klanten gaan oplossen. Je bent het visitekaartje en zorgt voor een optimale service en communicatie met onze klanten via de telefoon en per email. Als je de klantvraag zelf niet kunt oplossen zorg je voor een direct actie naar de juiste collega die de klantvraag adequaat kan oppakken. Het werk kan na 2 à 3 dagen ingewerkt worden op kantoor in principe vanuit huis uit uitgevoerd worden. Lijkt dit je wat? Solliciteer!
Apply now!If you still want to know more about the job, contact Kasper Stavenga. You will get answers to all your questions!