Work
Dutch fluency

Customer Loyalty Team Member bij Allianz Direct!

Samen in een team van 11 personen ben je verantwoordelijk voor het zo goed mogelijk beantwoorden van vragen en verzoeken van klanten. Daarnaast is er alle ruimte om je eigen ideeën, kennis en ervaring in te brengen en hiermee waarde toe te voegen voor onze klanten en binnen je team!

YOU’LL EARN
This is your hourly wage before taxes, you will receive additional (periodic) reservations of about 20% (See FAQ for more info)
€ 13,00 - €15,00

START As soon as possible

LOCATION Rotterdam

TYPE Organization

Job description

Bij Allianz Direct werken we doelgericht en streven we hun visie na met een scherpe focus op de klant. We wachten niet af tot een ander iets doet; we pakken zelf op wat we zien. We hebben een groot verantwoordelijkheidsgevoel naar onze klanten en onze collega’s. In plaats van te zeggen: 'Dat is niet mijn taak', vragen we: 'Hoe kunnen we ons werk beter doen voor de klant?'

Wat ga je als CLT Member doen?

Het CCC (Customer Contact Center) bestaat uit verschillende Circles, met in elke Circle een aantal Customer Loyalty Teams. Als member in een Customer Loyalty Team werk je met ongeveer 11 directe collega’s. Samen ben je verantwoordelijk voor het zo goed mogelijk beantwoorden van vragen en verzoeken van klanten. Dit zijn soms makkelijke vragen, maar ook meer gecompliceerde vragen komen bij jou terecht. Je helpt de klant via chat, telefoon en onze social kanalen met hun vragen over onze producten. Je zorgt ervoor dat klanten positief verrast zijn door hun verwachting te overtreffen. Op deze manier werk je dagelijks aan het verbeteren van onze resultaten en draag je actief bij aan het verhogen van sales en het behouden van onze klanten. Samen met je team bepaal je wie welke taken oppakt, zodat geen dag hetzelfde is! Daarnaast is er alle ruimte om je eigen ideeën, kennis en ervaring in te brengen en hiermee waarde toe te voegen voor onze klanten en binnen je team. Uiteraard word je goed begeleid hierbij, onder andere door je Circle Lead en onze Lean Agile Coach.

En dit kun jij als de beste! Want jij:

  • bent gedreven om de klanten te verbazen met creatieve oplossingen voor problemen en de Allianz Direct service
  • adviseert en verkoopt onze verzekeringen met positiviteit, inlevingsvermogen en een salesdoelstelling
  • draait je hand niet om voor het vertalen van complexe verzekeringsproducten in ‘normale mensen’-taal
  • kan snel denken en schakelen tussen verschillende onderwerpen die in het proces voorbij komen en houdt je hoofd koel als het druk is
  • hebt een brede interesse en kennis van onze producten en processen
  • kunt samenwerken, denkt actief mee in het team en neemt initiatief om bij te dragen aan het teamresultaat
  • wilt actief leren van feedback en vindt het belangrijk dat je als team groeit

Wat wij bieden:

  • Werken bij de tech-scaleup op een te gekke werkplek in het centrum van Rotterdam met 300 collega's in NL
  • Remote werken is cool, maar post-Corona houden we wel van een live lunch en vrijdagmiddag borrel met jou
  • Een internationaal team in het buitenland om mee samen te werken in Duitsland, Italië en Spanje
  • Aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket met NS Business card, goed pensioenfonds en 13e maandsalaris, naast 25 vrije dagen
  • Je onboarding omvat een Customer Care training van twee weken
  • Post Corona: office bootcamp sessies, barista koffie, een voetbaltafel en Ping-Pong
  • Teambuilding-evenementen, liefdadigheidswerk in Zambia, cadeaus en gadgets en de hele dag veel plezier

If you still want to know more about the job, contact Stijn Blaas. You will get answers to all your questions!

Duration

  • minimaal 10+ uur per week
  • minimaal een jaar

Skills needed

  • HBO of WO werk- en denkniveau
  • WFT Basis en WFT Schade Particulier, dan wel bereid dit te halen
  • Communicatief sterk en kunt effectief tot de kern komen
  • Zelflerend en –organiserend vermogen

You might also like

Administration

/ Starts on: As soon as possible / Rotterdam /