Work
Dutch fluency Urgent

Administratie en financiële ondersteuning gezocht!

Joulz is op zoek naar extra hulp op de werkvloer. Ze zijn een groot bedrijf en ze zijn op zoek naar ondersteuning op de financiële afdeling. Ben jij secuur en heb je een kritische blik? Lees dan nu door!

YOU’LL EARN
This is your hourly wage before taxes, you will receive additional (periodic) reservations of about 20% (See FAQ for more info)
€ 16,00
€,00

START As soon as possible

LOCATION Delft

TYPE Organization

Job description

Dit ga je doen

  • Facturatie vragen beantwoorden en correcties verwerken.
  • Samen met de overige klantbeheerders mag jij de klanten gaan beheren.
  • Opvolging geven aan campagnemanagement door nieuwe overeenkomsten en hercontractering te verwerken.
  • Verricht administratieve werkzaamheden. Hierbij weet je de administratieve werkzaamheden nauwkeurig te doorlopen.
  • Verwerkt de navraag van locaties van aanmeldingen, afmeldingen en opzeggingen.

Dit ben jij

Analytisch ingesteld en weet verbanden te leggen. Daarnaast kun je makkelijk schakelen in je werkzaamheden en stelt prioriteiten en beschikt over verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent gericht op samenwerken en communiceert duidelijk. Je bent ondernemend, zelfstandig en klantvriendelijk.

  • HBO werk en denkniveau.
  • Goede beheersing van het MS Office 365 zoals PowerPoint, Outlook, Word en Excel.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Facturatie kennis is een pré.

If you still want to know more about the job, contact Jip Vree (jip@stud.nl). You will get answers to all your questions!

Duration

  • 32 of 40 uur per week
  • 2 - 3 maanden
  • Het werk is op kantoor en vanuit huis

Skills needed

  • Iemand met voldoende energie en die houdt van aanpakken
  • Iemand met frisse energie
  • Je bent secuur en gedreven
  • achtergrond/ervaring met financiën

You might also like

IT/Programming

/ Starts on: As soon as possible / Amsterdam /

Administrative/Service Desk

/ Starts on: As soon as possible / TU Delft /

Organization

/ Starts on: As soon as possible / Den Hoorn /

Organization

/ Starts on: As soon as possible / Den Hoorn /